Na zakupy autobusem Avanti

Koniec marca kojarzy się przede wszystkim z nadejściem kalendarzowej wiosny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W tym roku jest to również okres, wejścia na rynek nowego tytułu prasy kobiecej AVANTI. Kampania reklamowa AVANTI jest realizowana również na autobusach. Kilkadziesiąt autobusów z reklamą typu Full Back i King Size jeździ w największych miastach Polski. Kampania autobusowa AVANTI jest jedną z największych i najintensywniejszych kampanii autobusowych w tym roku.

Avanti to nowatorski magazyn na polskim rynku. Należy on do typu "pism shoppingowych". Prezentowane są w nim tematy głównie związane z modą i urodą. Miesięcznik przedstawia ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich sklepach. W piśmie znajdziemy również adresy sklepów i ceny produktów. Atrakcyjność magazynu podnoszą także informacje o wyprzedażach oraz dołączone kupony rabatowe. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat. Grupą odbiorczą są mieszkanki miast, aktywne, pewne siebie, zainteresowane modą, zdrowym trybem życia i lubiące robić zakupy.

Kampania autobusowa Avanti będzie trwała przez kilka najbliższych miesięcy. Reklama łączy dwa formaty: King Size i Full Back. Za wyborem formy reklamy przemawia wiele argumentów. Konsumenci coraz więcej czasu spędzają poza domem, ruch przyciąga wzrok, autobusy i tramwaje są nieodłączną częścią krajobrazu ulicy.

Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?