Najpopularniejsze internetowe serwisy programów telewizyjnych

Internetowy serwis 'Deal or No Deal' - telewizyjnego show stacjiNBC - zanotował najwięcej odwiedzin w premierowym tygodniu nowegosezonu w amerykańskiej telewizji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise, w okresie 23 - 29 września witryna tegoprogramu uzyskała 15,46 procenta wizyt spośród ponad 120internetowych serwisów programów telewizyjnych, nadawanych wsześciu anglojęzycznych stacjach w USA.

Za 'Deal or No Deal' znalazł sie serwis programu 'Dancing Withthe Stars' (amerykańska wersja programu 'Taniec z gwiazdami'nadawana na antenie ABC - 11,23 procenta wizyt) oraz serialu NBC'Heroes' (9,71 procenta).

Pierwszą piątkę uzupełniły 'Grey's Anatomy' stacji ABC (3,51procenta) oraz 'America's Most Wanted' stacji Fox (2,7procenta).

Z danych Hitwise wynika także, że łącznie największy udziałspośród sześciu największych amerykańskich stacji telewizyjnychzanotował serwis NBC.com (36,7 procenta wizyt), wyprzedzającABC.com (30,41 procenta), CBS.com (19,08 procenta), FOX.com (7,07procenta), CWTV.com (6,61 procenta) oraz MyNetworkTV.com (0,1procenta).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?