Napoje Zbyszko w nowej szacie graficznej

Firma Zbyszko wprowadziła nowe opakowania ze zmienioną szatą graficzną dla napojów Zbyszko 3 Owoce. Marka chce tą zmianą odświeżyć wizerunek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Napoje Zbyszko w nowej szacie graficznej

Celem wprowadzonych zmian jest unowocześnienie identyfikacji wizualnej i brandingu.

Zbyszko 3 Owoce to marka powszechnie znana, a przeprowadzone badania jakościowo-ilościowe wykazały przywiązanie konsumentów do opakowań funkcjonujących od lat.

W związku z tym firma zdecydowała się na zmiany ewolucyjne w szacie graficznej: zmodyfikowano symbol trójki w nazwie, wprowadzono dynamiczne tło pokazujące owoce w nowoczesnej, ilustracyjnej stylistyce oraz lifting logo, które zyskało na czytelności dzięki uproszczeniu liternictwa i wprowadzeniu białego koloru.

Firma twierdzi, że nowe rozwiązania są atrakcyjne dla ludzi młodych, a jednocześnie podobają się dotychczasowym użytkownikom marki – odświeżają jej wizerunek, sprzyjając wzrostowi sprzedaży.

Redesign obejmuje 14 SKU marki. Zrealizowała go agencja 4/4branddesign. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe