National Geographic Channel reklamuje serial „Car S.O.S.” (wideo)

1 kwietnia National Geographic Channel rozpocznie emisję serial „Car S.O.S.”. Właśnie rusza wspierająca to kampania reklamowa, którą dział marketingu FOX International Channels Poland przygotował wspólnie z domem mediowym Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami „Car S.O.S.” są mechanik samochodowy Fuzz i fan motoryzacji, prezenter Tim. Każdy odcinek pokazuje, jak przez 3 tygodnie zajmują się odrestaurowaniem klasycznego, ale zaniedbanego auta, którego nieświadomy niczego właściciel będzie miał w ten sposób miłą niespodziankę.

Serial będzie emitowany w National Geographic Channel od 1 kwietnia w poniedziałki o 22:00.

Kampania reklamowa „Car S.O.S.” obejmuje telewizję (kanały z portfilio portfolio FOX International Channels, TVN, TVP, Polsat i TV4), prasę (tygodniki telewizyjne, pisma motoryzacyjne, „Newsweek”, „CKM”) oraz internet (reklamy SEM w Google i na YouTubie, bannery w serwisach onet.pl, gazeta.pl, allegro.pl, stronach z sieci .FOX i serwisach motoryzacyjnych Axel Springer; konkurs na stronie carsos.pl). Akcja rozpoczęła się 29 marca i potrwa do 22 kwietnia.

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotował dział marketingu FOX International Channels Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej