„National Geographic” liderem wśród pism podróżniczych

W lipcu br. zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych nadal był „National Geographic Polska”. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się mogą „Podróże”, z kolei najwięcej stracił „Voyage”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w lipcu br. wyniosła 58 989 egz. i była o 7,12 proc. niższa niż w adekwatnym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 0,05 proc. i uplasowała się na poziomie 28 764 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W lipcu br. sprzedał się on w liczbie 12 356 egz. po spadku o 17,32 proc. Jest to jednocześnie największy spadek w rankingu.

Na czwartym miejscu znalazł się magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,14 proc. i wyniosła 10 751 egz.

W lipcu br. w porównaniu do lipca ub.r. największym wzrostem (22,65 proc.) pochwalić się może „National Geographic”. Z kolei jedyny spadek dotknął tutaj „Voyage” - 4,04 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu