„National Geographic Polska” z nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji

Serwis internetowy miesięcznika podróżniczego „National Geographic Polska” (Burda International Polska) został uruchomiony w nowej wersji. Do redakcji jako online manager dołączył Łukasz Głombicki, poprzednio związany z Gazeta.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„National Geographic Polska” z  nowym serwisem internetowym, Łukasz Głombicki w redakcji

National-geographic.pl zyskał nową oprawę graficzną i wygląd stron artykułowych, zmieniono też nawigację. Bardziej wyeksponowane zostały zdjęcia oraz opcje społecznościowe.

- Planujemy nowe cykle, przygotowujemy materiały tylko na stronę internetową i to, co cieszy mnie najbardziej, inwestujemy w nasze autorskie produkcje wideo. Dodatkowo jesteśmy dostępni na Facebooku, Instagramie i YouTube, a nasze magazyny można pobrać również w wersjach na tablety - wylicza Martyna Wojciechowska, redaktor naczelna „National Geographic Polska”. - Start nowego serwisu National-geographic.pl jest elementem długofalowej strategii digitalowej zbudowanej dla marki NG, odpowiadającej na  zapotrzebowanie userów - fanów żółtej ramki. „Mocny” online jest i będzie bardzo ważnym dopełnieniem jej ekosystemu - dodaje Edyta Pudłowska, dyrektor wydawniczy i promocji „National Geographic Polska” i „Traveler”.

Do zespołu redagującego serwis dołączył Łukasz Głombicki, obejmując nowo utworzoną funkcję online managera. - Największą siłą „National Geographic Polska” są absolutnie wyjątkowe treści. Chcemy dostarczać je 24 godziny na dobę, na wszystkich nośnikach - desktop, tablet czy smartfon - to nasz główny cel - zapowiada

Przez ostatnie trzy lata Głombicki pracował w portalu Gazeta.pl, gdzie był wydawcą strony głównej i szefem serwisu Pieniadze.gazeta.pl. Wcześniej pracował m.in. jako dziennikarz naTemat.pl i TVN CNBC.

W sierpniu br. serwis National-geographic.pl zanotował 112,9 tys. użytkowników i 912 tys. odsłon, a wszystkie strony Grupy Burda Media Polska - 2,48 mln użytkowników i 22,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę