„Pan da i panda” - Krzysztof Ibisz reklamuje Neonet (wideo)

Bohaterem nowej kampanii reklamowej sieci elektromarketów Neonet jest prezenter Telewizji Polsat Krzysztof Ibisz. Akcję przygotowała agencja Opus B.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Pan da i panda” - Krzysztof Ibisz reklamuje Neonet (wideo)
Krzysztof Ibisz w spocie Neonetu

- W spocie pokazujemy przede wszystkim technologię z perspektywy użytkownika, potrzebującego gotowych rozwiązań i zrozumienia ze strony specjalistów. Całość zawiera w sobie dużą dawkę dystansu, który także jest dla mnie bardzo ważne - opisuje Krzysztof Ibisz.

To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej Neonetu „Mówisz - masz” mającej podkreślać takie walory tej sieci sklepowej jak wysoka jakość obsługi i optymalny asortyment. W drugiej połowie maja zaczęto emitować reklamy z Joanną Krupą, a na początku lipca ruszyła odsłona z udziałem Michela Morana.

- W Neonet zawsze skupiamy się na Kliencie i jego potrzebach, co oddaje nasze hasło „Porozmawiajmy o dobrych ofertach”. Trzeci już spot w ramach naszej aktualnej kampanii stanowi twórcze rozwinięcie tej idei. Cieszy nas, że Krzysztof Ibisz zdecydował się zostać jednym z ambasadorów naszej sieci. Dzięki jego wizerunkowi osoby aktywnej i wymagającej szybkich, sprawdzonych rozwiązań, pokazujemy, że dzięki naszej obsłudze każdy Klient szybko znajdzie sprzęt najlepiej dopasowany do swoich potrzeb - komentuje Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy grupy Neonet.

 

Działania reklamowe Neonetu obejmuję telewizję, internet (m.in. platformy VoD) oraz sklepy (materiały POS).

Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B, a za współpracę z Krzysztofem Ibiszem - agencja Star Manager.

Krzysztof Ibisz w 2018 roku wystąpił w kampanii salonów optycznych Vision Express. Wcześniej reklamował m.in. head&shoulders i Cyfrowy Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska