Nestea wraca po kilku latach z kampanią rekalmową "Smak wolności"

Marka napojów Nestea (Grupa Maspex) po kilkuletniej przerwie wznawia komunikację marketingową kampanią "Smak wolności".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nestea wraca po kilku latach z kampanią rekalmową "Smak wolności"

Nowa komunikacja Nestea skupia się na relaksie, który płynie z orzeźwienia. Reklama prezentuje korzyści z picia napoju podczas stresującego dnia w biurze.

Nestea reklamowana jest  w telewizji oraz na YouTube. To pierwsza kampania marki po powrocie na polski rynek. Ostatnią dużą aktywnością marketingową marki była przygotowana w 2015 roku kampania pod hasłem „Weź łyk wolności!”. Za jej realizację odpowiadały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Maspex przejął w lutym tego roku licencję na markę Nestea od Hoop Polska. Na bazie umowy licencyjnej spółki z Grupy Maspex posiadają wyłączne prawo do wprowadzania na rynek i sprzedaży produktów Nestea wszystkim klientom.

Nowa kampania "Smak wolności" jest adaptacją globalnej kreacji. Na polskim rynku za działania odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały