ROZWIŃ

Nestle z programem „Być mamą” w AOL

Koncern Nestle został wyłącznym sponsorem programu wideo „Być mamą” na portalu AOL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Nestle z programem „Być mamą” w AOL

Seria materiałów wideo skierowanych do młodych matek jest dostępna na osobnej stronie internetowej, także w wersji na urządzenia mobilne, i w aplikacji AOL ON. Na stronie internetowej programu zamieszczono też 30-sekundową reklamę mleka modyfikowanego Nestle SMA Nutrition, która wyświetla się przed każdym odcinkiem serii.

AOL już wyemitował cztery pierwsze klipy z serii. Ich gospodyniami były znane z telewizji Tess Daly i Rochelle Humes. W każdym z filmów rozmawiają one z jedną spośród młodych matek-celebrytek. Wśrod nich były już m.in. Alesha Dixon i Emma Bunton.

Nestle zawarło umowę o współpracy z AOL na sześć miesięcy, a pośredniczyła w niej agencja Newcast.

Anne-Luce Guedj, marketing manager w Nestle Nutricion wyjaśniła, że firma zdecydowała się na taką formę promocji swojej marki, ponieważ obecnie młode matki szukają porad na temat wychowania dzieci właśnie przede wszystkim w internecie, mediach społecznościowych .

Z badań przeprowadzonych przez Kantar Media i Channel Mum wynika, że obecne młode matki są szczególnie otwarte na konsumpcję treści wideo. Z danych tych wynika, że poszukują w nich zarówno rozrywki jak i porad.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów