ROZWIŃ

NetApplications: Chrome odbiera udział w rynku IE i dla Firefox

Przeglądarka internetowa Chrome firmy Google zwiększyła w styczniu swój udział w światowym rynku tego typu aplikacji. Zrobiła to kosztem Internet Explorera Microsoftu i Firefox Mozilli.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Z najnowszego raportu Net Applications wynika, że w pierwszym miesiącu bieżącego roku Chrome miała 5,20 proc. udziału w rynku internetowych przeglądarek. To o 0,57 pkt. proc. więcej w porównaniu ze stanem na koniec grudnia.

Tymczasem lider rynku Internet Explorer stracił w tym samym czasie 0,51 pkt. proc. i zakończył styczeń z 62,18 proc. rynkowego udziału. Drugi Firefox zanotował z kolei spadek o 0,20 pkt. proc., do 24,41 proc.

Za pierwszą trójką znalazły się przeglądarki: Safari (4,51 proc. - wzrost o 0,05 pkt. proc.), Opera (2,38 proc. - spadek o 0,02 pkt. proc.) oraz Opera Mini (0,59 proc. - wzrost o 0,06 pkt. proc.).

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background
Komentarze (0)
Grybów
7 lat temu

Areczku, czy ja muszę być frajerem i kupować samochód z nieocynkowaną blachą, żeby móc się o tej blasze wypowiedzieć? Areczku, czy ja muszę jeździć wszystkimi samochodami spalinowymi świata, żeby wiedzieć, że silnik elektryczny ma lepszy moment obrotowy na dole? Mazda jest świetna stylistycznie. Mazda ma fajne silniki spalinowe. Oby jej to wystarczyło do przetrwania.

Arek
7 lat temu

Grybów: jeździłeś w ost latach Mazdą? Masz doświadczenie swoje czy jedziesz na opinii bzdur z internetu? Pochwal się własnymi wnioskami z użytkowania Mazdy! A wogole co ma nowy manager sprzedaży do produkcji czy koncepcji Mazdy? Zastanów się zanim coś następnym razem napiszesz bo zrobiłeś z siebie tylko ........;)

Grybów
7 lat temu

Blacha nieocynkowana. Silniki tylko spalinowe, nawet hybrydy nie ma. Pomoże, gdy wymienią człowieka?

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów