Netizens dla marki Signal

Agencja interaktywna Netizens, na zlecenie Unilever Polska,zrealizowała serwis produktowy oraz kampanię internetową dla markiSignal.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Strona www.signalwhitenow.pl wspierawprowadzenie na rynek nowej pasty do zębów, Signal White Now.

Kampania w internecie pojawiła się w serwisach kobiecych,plotkarskich i społecznościowych m.in. takich jak Kobieta.pl,Polki.pl, Wizaż.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl, Fotka.pl oraz Gazeta.pli o2.pl i łącznie będzie trwała sześć tygodni.

Za planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaDirection.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"