ROZWIŃ

Netizens dla marki Signal

Agencja interaktywna Netizens, na zlecenie Unilever Polska,zrealizowała serwis produktowy oraz kampanię internetową dla markiSignal.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Strona www.signalwhitenow.pl wspierawprowadzenie na rynek nowej pasty do zębów, Signal White Now.

Kampania w internecie pojawiła się w serwisach kobiecych,plotkarskich i społecznościowych m.in. takich jak Kobieta.pl,Polki.pl, Wizaż.pl, Pudelek.pl, Lansik.pl, Fotka.pl oraz Gazeta.pli o2.pl i łącznie będzie trwała sześć tygodni.

Za planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy MediaDirection.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów