„Newsweek Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych w październiku 2013 roku znalazł się magazyn „Newsweek Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 76 proc., zanotowało „Uważam Rze Historia”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Newsweek Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych
Shutterstock.com

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 33 836 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca ub.r. (przeczytaj o tym więcej), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik. W bazie ZKDP znajduje się od kwietnia ub.r.

Druga pozycja należała do „Focus Historii” (G+J Polska), której sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 33 030 egz., po spadku o 10,37 proc.

Z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł magazyn „Uważam Rze Historia” (Gremi Media), którego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu - aż o 75,52 proc., do poziomu 20 642 egz.

W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 9,96 proc.) pochwalić się mógł „Newsweek Historia”. Natomiast jedyny spadek odnotował magazyn „Uważam Rze Historia” - było to 9,27 proc.

Do ZKDP nie zostały na razie zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?