ViacomCBS NickWatch wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch

ViacomCBS Networks International w przyszłym roku wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch. Przeznaczone dla rodzin z dziećmi urządzenie typu wearable ma zapewnić rozrywkę, edukację i komunikację w jednym.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
ViacomCBS NickWatch wprowadzi na rynek smartwatch NickWatch
NickWatch, smartwatch od Nickelodeon

NickWatch zaoferuje dzieciom bezpośrednią komunikację z rodziną i przyjaciółmi (poprzez wiadomości tekstowe i połączenia głosowe), zapewni dostęp do licznych rozrywek związanych z marką Nickelodeon. Urządzenie pełnić będzie także rolę edukacyjną, a także będzie promować aktywność fizyczną u dzieci.

Dostępna będzie również funkcja mapy, która pozwoli opiekunom i członkom rodziny zobaczyć lokalizację dziecka w czasie rzeczywistym za pomocą GPS, Wi-Fi i wież komórkowych.

- ViacomCBS znane jest ze swojego portfolio kultowych marek, które przez dekady kształtowały bieżące wydarzenia i popkulturę. NickWatch to kamień milowy - pierwsze urządzenie smart, które wykorzystuje siłę naszych marek konsumenckich. Ten strategiczny produkt jest odzwierciedleniem DNA marki i jej treści. Chcemy jeszcze bardziej wzmocnić pozycję wiodącego partnera komercyjnego z różnymi możliwościami kontaktu z konsumentem, oferując nowe, wciągające doświadczenie - komentuje Raffaele Annecchino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Networks International.

NickWatch został opracowany we współpracy z Watchinu, izraelskim startupem technologicznym, który zbudował i będzie obsługiwał urządzenie poprzez umowę licencyjną z VCNI.

Smartwatch trafi na rynek w przyszłym roku

Urządzenie zostało zaprezentowany przez ViacomCBS Networks International podczas Mobile World Congress w Barcelonie. NickWatch ma zostać wprowadzony na rynek w 2022 roku.

Każdy egzemplarz smartwatcha będzie sprzedawany z obudową na smartwatcha, dwiema opaskami (jedną z graficznymi elementami przedstawiającymi bohaterów kreskówek i drugą opaską premium dla dorosłych) oraz ładowarką LED z motywem wybranej postaci.

Jak informuje ViacomCBS Networks International, ceny, partnerzy detaliczni i dystrybucyjni, jak również dostępność na rynku, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szef-viacomcbs-w-2022-roku-pluto-tv-z-miliardem-wplywow-reklamowych-paramount-z-wiekszymi-przychodami-dlaczego,7170176915199617a ##

W 2020 roku przychody ViacomCBS wyniosły 25,28 mld dol. w porównaniu z 26,99 mld dol. w 2019 roku. To spadek o 6 proc. w ujęciu rocznym. Za to w samym czwartym kwartale 2020 roku koncern odnotował wzrost przychodów na poziomie 3 proc., wyniosły 6,84 mld dol. Zysk netto z działalności operacyjnej w ub.r. wyniósł 2,3 mld dol., co jest wynikiem o 27 proc. gorszym niż w roku 2019, kiedy koncern zarobił 3,17 mld dol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"