Niecodzienna kampania RMF FM

Znane i popularne piosenkarki w słonecznym, plażowym, skąpym wizerunku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Muzyka najlepsza pod słońcem" to letnia akcja radia RMF FM. Biorą w niej udział największe gwiazdy polskiej muzyki rozrywkowej, analogicznie do jesiennej kampanii "Oddałem glos na muzykę w RMF FM", "RMF FM - moja muzyka" oraz "Śpiewam dla Ciebie w RMF FM".

Akcji antenowej "Muzyka najlepsza pod słońcem" towarzyszy kampania promocyjna. Na bilboardach w największych miastach Polski trzy gwiazdy muzyki pop - Anita Lipnicka, Monika Kuszyńska (Varius Manx) i Halinka Młynkowa (Brathanki) po raz pierwszy w pełni odsłonią swój słoneczny, plażowy wizerunek.

"Rozbieram się do bikini na plaży, na basenie i nie wstydzę się; nie widzę więc powodów, by wstydzić się plenerowych zdjęć. Jestem z nich bardzo zadowolona." - powiedziała Monika Kuszyńska

"Czego miałabym się wstydzić?" - pytała Anita Lipnicka

- "Są wakacje. Chyba nie ja jedna będę paradować w kostiumie kąpielowym tego lata? Zdaje mi się, że żyjemy w kraju, w którym strój plażowy nikogo nie szokuje i jest dosyć powszechny. Czyż nie?"

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?