Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych

Nielsen Audience Measurement będzie przez dwa lata dostarczać dane telemetryczne Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych
Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, fot. Twitter.com

KRRiT zakończyła przetarg na zakup danych telemetrycznych. Jego przedmiotem był zakup zanonimizowanych danych telemetrycznych i udzielenie licencji do korzystania z baz danych telemetrycznych oraz oprogramowania niezbędnego do korzystania i analiz przedmiotowych baz. 

Jedyną firmą, która wzięła w nim udział był Nielsen Audience Measurement, który obecnie jest na polskim rynku jedynym instytutem badawczym realizujących badania oglądalności. Złożył ofertę z ceną 809,8 tys. zł.

KRRiT zdecydowała się wybrać Nielsen do współpracy. Instytut będzie pracować dla Rady przez 2 lata, począwszy od 1 marca br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje