Noble Securities promuje NS Forex (wideo)

Firma Noble Securities ruszyła z kampanią promocyjno-reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek autorskiej aplikacji transakcyjnej NS Forex. Motto kampanii to: „Z NS Forex nie musisz się gimnastykować. NS Forex - najprostsza gra na walutach”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa prowadzona w internecie (Wirtualna Polska, Pracuj.pl, Onet.pl, Interia) oraz w stacjach telewizyjnych o profilu finansowym (TVN 24, Polsat News) jak również skierowanych do spersonalizowanej grupy odbiorców (AXN, TVN Turbo, Discovery World).

Za stworzenie spotu reklamowego była odpowiedzialna agencja Avanti. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę