Nowa kampania Kubusia

11 kwietnia ruszyła telewizyjno-radiowa kampania soku Kubuś

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

11 kwietnia ruszyła telewizyjno-radiowa kampania soku Kubuś. W kampanii wykorzystano telewizję (Polsat, TVP, TVN) i radio. Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative Media.

W reklamie telewizyjnej Kubuś i jego drużyna wyruszają po nową przygodę. Miś wyjmuje starą mapę i pokazuje cel wędrówki. Jest to wysoka baszta starego zamczyska. Po przejściu gęstego lasu, oczom podróżników ukazuje się zamek z basztą. Dzieci biegną, aby jak najszybciej znaleźć się na szczycie baszty. Okazuje się, że wewnątrz zamku nigdzie nie ma przejścia na basztę. Dzieci są trochę zawiedzione, ale Kubuś nie traci rezonu. Częstuje wszystkich sokiem. Kiedy dzieci piją sok, miś stuka w butelkę. Część pusta wydaje dźwięczny odgłos, a wypełniona sokiem matowy dźwięk. To inspiruje dzieci, które zaczynają obstukiwać ściany i w ten sposób znajdują ukryte przejście na basztę. Dzięki Kubusiowi baszta zostaje zdobyta, a Kubusiowy Proporzec zatknięty na jej szczycie.

W reklamie radiowej dzieci śpiewają piosenkę o swoim przywiązaniu do Kubusia. Kubuś to najlepszy przyjaciel, z którym przeżywa się ciekawe przygody.

Głównym celem kampanii jest odświeżenie i unowocześnienie wizerunku marki poprzez nową aranżację muzyki, zmianę wizerunku misia oraz pełne udźwiękowienie filmu - po raz pierwszy Kubuś i dzieci w reklamie mówią. Jednocześnie ma ona na celu zbudowanie silnej i angażującej więzi emocjonalnej między marką a konsumentem.

Pierwszoplanową grupę docelową stanowią dzieci w wieku wczesnoszkolnym, mieszkające głównie w dużych oraz mniejszych miastach. Mają coraz to większy wpływ na decyzje co do zakupów, często wręcz wymuszają na rodzicach upragnione przedmioty. Komunikacja skierowana do nich powinna być zabawna, wciągająca, konkretna i zrozumiała. Grupa drugoplanowa to matki tych dzieci. Dla nich dzieci są zawsze w centrum uwagi, dbają o nie i pragną dawać im produkty najwyższej jakości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych