Nowa kampania piwa Królewskie

Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię piwa Królewskie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem sierpnia rozpoczęła się teaserowa faza kampanii piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Billboardy ze sloganem "Równe piwo dla równych facetów" będą miały swoje rozwiązanie za blisko dwa tygodnie - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing".

 Kampania jest realizowana wyłącznie w regionie Warszawy i Mazowsza i używa przede wszystkim outdooru.

Akcja będzie miała po rozwiązaniu jeszcze dwie egzekucje i potrwa przez cały sierpień i część września. Autorem kreacji jest agencja Polymus Integrated Communication, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, zaś zakupem nośników reklamy zewnętrznej Media Concept. Nowy wizerunek marki Królewskie znajdzie odzwierciedlenie także w materiałach POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?