Nowa kampania Sprite

Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki Sprite - "Breakdance".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki Sprite - "Breakdance". Trzydziestosekundowy film został przygotowany i zrealizowany przez polską agencję reklamową Gruppa66 Ogilvy. Film ten opowiada o młodych ludziach, którzy wyrażają się przez to co robią, przez swoje życiowe pasje. Aktorami są amatorzy - ludzie którzy pasjonują się sportem, tańcem, muzyką. W filmie pokazane jest to, co robią na codzień: oddają się swoim pasjom, jeżdżą na deskorolkach i rowerach BMX, tańczą breakdance.

Film został nakręcony w Warszawie w miejscu pokrytym autentycznymi graffiti, jego scenografia nie była aranżowana. Na potrzeby filmu zostały wykorzystane autentyczne stroje i sprzęt sportowy należący do występujących w nim aktorów. Film wyreżyserował Duńczyk Chrystian Lyngbye. Jest on znawcą kultury młodzieżowej, dzięki czemu film wspaniale oddaje autentyzm świata młodych ludzi. Muzykę do filmu skomponowal Robert Ochnio - muzyk, DJ, przedstawiciel nowych trendów w muzyce.

Osobowości tworców filmu „Breakdance”, a także sam pomysł bazujący na zainteresowaniach młodych ludzi sprawiły, że film jest nowoczesny, a jednocześnie autentyczny, wiernie przedstawiający charakterystyczny świat młodych ludzi żyjących w polskich miastach.

„Nowa kampania Sprite „Breakdance” ma na celu budowanie wizerunku marki. Nasza marka chce być prawdziwa i autentyczna, tak jak młodzi ludzie są prawdziwi i autentyczni. Sprite - to marka kierowana do ludzi młodych, dla których ważne jest wyrażanie tego, kim są i jacy są. Sprite jest częścią ich życia, uczestniczy w ich świecie. Sprite mówi nie tylko o zaspakajaniu pragnienia fizycznego, ale także zachęca młodych ludzi do zaspakajania ich wewnętrznego pragnienia bycia sobą.” – mówi Mariola Urbanowska, Marketing Manager w firmie Coca-Cola Poland Services.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny