Nowa kolekcja w prasie śląskiej

Historia regionu w Dzienniku Zachodnim

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od poniedziałku 31 stycznia wraz z Dziennikiem Zachodnim (Polskapresse) ukazuje się nowe, ekskluzywne wydawnictwo w odcinkach – „Historia naszego regionu”.

Kolekcja, wzorem poprzednich, dołączana będzie do 10 kolejnych wydań powszednich gazety. Ostatni 8-stronicowy odcinek czytelnicy największej gazety regionalnej w Polsce otrzymają 12 lutego.

„Historię naszego regionu” przygotowali na specjalne zamówienie wydawcy Dziennika Zachodniego dziennikarze miesięcznika historycznego „Mówią wieki”. Nowa kolekcja traktuje o dziejach Śląska od czasów wczesnego średniowiecza, poprzez zabory, trzy powstania śląskie, II wojnę światową, czasy PRLu po współczesność. Wydawnictwo jest bogato ilustrowane i zawiera wiele ciekawostek i anegdot. Całość dopełniają biografie wybitnych Ślązaków i Zagłębiaków oraz szczegółowe kalendarium.

- Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży gazety z dodatkiem – mówi Zenon Nowak, dyrektor ds. marketingu Dziennika Zachodniego. – Pamiętamy, jaki sukces odniosła nasza poprzednia kolekcja tego typu „Tysiąclecie”.

Nowa kolekcja Dziennika Zachodniego promowana jest lokalnych rozgłośniach radiowych i w Internecie. Kampania ma charakter mutowany – do odbiorców z różnych regionów województwa śląskiego emitowane są spoty związane z ich miejscem zamieszkania.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?