Nowa marka mleka

Ale! - świeże mleko od OSM Radomsko

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja DEMO Effective Launching rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek nową markę mleka - Ale! mleko - którego producentem jest OSM Radomsko. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego procesu produkcji, składającego się z mikrofiltracji i pasteryzacji w niskiej temperaturze, jest to obecnie najczystsze biologicznie mleko na rynku.

Kampania Ale! mleka potrwa do końca roku i obejmie telewizję, outdoor i prasę handlowa, które zakupił dom mediowy Starcom. Adresatem kampanii są kobiety mieszkające w miastach, kupujące mleko dla siebie i swoich rodzin, a przy tym zwracające uwagę na jakość spożywanych produktów i na ich wartości odżywcze.

Działania reklamowe prowadzone są pod wspólnym hasłem: "Ale! mleko - ale świeże". Hasło obrazuje właściwości mleka, które ze względu na nowy w Polsce, a sprawdzony i popularny na zachodzie proces produkcji, zachowuje świeży, naturalny smak oraz wszystkie wartości odżywcze prawdziwego mleka "prosto od krowy" - białko, witaminy i wapń.

"Zastosowana przy produkcji Ale! mleka mikrofiltracja to nowoczesna technologia produkcji świeżego mleka o wydłużonej trwałości. Jest ona wykorzystywana od 1994 roku w Kanadzie, USA i w krajach Europy Zachodniej, gdzie mleko mikrofiltrowane cieszy się olbrzymią popularnością. Technologia ta umożliwia usunięcie zanieczyszczeń mikrobiologicznych i zredukowanie liczby bakterii o 99,99 proc. w mleku surowym. Mleko - oczyszczone w procesie mikrofiltracji - jest następnie poddawane procesowi pasteryzacji w najniższej z możliwych temperatur, tj. 72°C. Cały proces produkcji pozwala na uzyskanie mleka zachowującego wszystkie właściwości odżywcze mleka naturalnego" - wyjaśnia Maria Augustyniak, Wiceprezes Zarządu w OSM Radomsko.

Ale! mleko zachowuje swoje właściwości przez 14 dni liczonych od daty produkcji na opakowaniu mleka. Warunkiem koniecznym jest jednak zachowanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach - czyli produkcji mleka, jego magazynowania, dystrybucji, handlu i konsumpcji. Z tego powodu w filmie reklamowym bardzo wyraźnie została podkreślona konieczność przechowywania mleka w lodówce i spożycia go w ciągu 14 dni od daty produkcji.

Komunikat ten został przekazany konsumentom za pomocą sceny rodzinnego śniadania - spożywanego na wsi, na łonie przyrody. Po podaniu przez mamę wyjętego właśnie z lodówki Ale! mleka, niespotykana dotychczas świeżość mleka zaskakuje rodzinę. "Ale mleko, ale świeże!" - zachwycają się tata i dzieci. Reklama wyjaśnia, że w zamian za przechowywanie mleka w lodówce i spożycie go w ciągu 14 dni otrzymujesz świeży, zdrowy i bezpieczny produkt dla ciebie i twoich dzieci.

W ostatniej scenie filmu reklamowego zaciekawiona dziewczynka pyta: "a skąd się bierze takie świeże?". Po odpowiedź na to pytanie reklama odsyła na stronę internetową poświęconą Ale! mleku  - http://www.alemleko.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet