Nowa oferta usługi blokada połączeń tp

Od 1 sierpnia 2006 Telekomunikacja Polska wprowadza nowe warianty usługi blokada połączeń tp.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowa oferta ma zapewnić Klientom wyższy standard bezpieczeństwa i krótszy czas aktywacji usługi.

Od 1 lipca usługa blokady połączeń nie będzie już świadczona w dotychczasowej postaci. Użytkownicy otrzymają list z wypowiedzeniem świadczenia usługi, opisem 11 nowych wariantów i informacją, jak mogą złożyć zamówienie na któryś z nich. Aktywacja nowych blokad nastąpi 1 sierpnia.

Aby uchronić Klientów przed wykonywaniem niepożądanych połączeń o podwyższonej opłacie, na wszystkich numerach telefonicznych, na których do 1 lipca aktywna była jakakolwiek z dotychczas oferowanych blokad połączeń, automatycznie zostanie założona bezpłatna i bezterminowa blokada na połączenia z numerami 0-70x, 0-300,0-400, 0-207 i 0-208. Osoby, które do tej pory posiadały blokadę tylko na te numery, nie dostrzegą zmiany usługi. Nowe warianty blokad można będzie zamówić dzwoniąc pod bezpłatny numer błękitnej linii tp 9393 - informuje TP.

Na jednej linii telefonicznej możliwe jest korzystanie wyłącznie z jednego wariantu blokady połączeń. Nie ulegną zmianie dotychczasowe opłaty za usługę. Warianty obejmujące wyłącznie kategorie numerów o podwyższonej płatności będą bezpłatne. Pozostałe warianty kosztować będą jak dotychczas 3 zł (3,66 zł z VAT).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?