Nowa osoba w Fokus Public Relations

Z początkiem roku do zespołu Fokus Public Relations dołączył Michał Szewczyk.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W agencji będzie pełnił funkcję Senior Account Executive, odpowiadając m.in. za kontakty z kluczowymi klientami FOKUS PR oraz przygotowywanie strategii działań PR.

Michał Szewczyk jest od dziewięciu lat związany z mediami. Pracował jako dziennikarz „Businessman Magazine”, „Home & Market” i portalu expander.pl. Dwa lata był szefem działu bankowego tygodnika „Gazeta Finansowa”.

Do tej pory współpracował m.in. z biurem prasowym BIOTONU S.A. INTERII.PL S.A. i WILBO S.A. Pracował także przy debiutach giełdowych BIOTONU S.A. i UNIMY 2000 S.A. oraz przy projektach health care oraz akcjach prospołecznych dla UCB oraz ADAMEDU.

Wespół z komórkami PR KGHM S.A., brukselską agencją GPlus Europe oraz European Association of Metals wpierał kampanię informacyjną dotyczącą szans i zagrożeń, które wynikają z wprowadzania w krajach Unii Europejskiej systemu REACH (Registration, Evaluation, Authorisation and Restriction of Chemicals).

Ponadto przygotowywał strategie i realizował kampanie dla m.in. JAGO S.A., DEVELEY’A, mBanku i Pratt & Whitney.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?