Nowa reklama marki Tyskie

Marka Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej ruszyła w piątek z nową reklamą pod hasłem "Trudno dostępne w Otago".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa (zespół Marcin Mroszczak, Angelika Kuśnierz), media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Nowy spot będzie można zobaczyć  m.in. w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN Turbo, TV4, Polsat, Polsat Sport, Discovery.

Ze strony Kompanii Piwowarskiej nad projektem pracowali Tomasz Brycki Senior Brand Manager i Monika Klama Brand Manager marki Tyskie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?