Nowa struktura Havas Media

Globalny holding mediowy Havas ogłosił, że wszystkie agencje mediowe działające w ramach Havas staną się częścią nowoutworzonej struktury - Havas Media.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W skład Havas Media będą wchodziły: MPG (globalna sieć domów mediowych), Media Contacts (sieć agencji mediów interaktywnych), Arena (sieć wyspecjalizowana w tworzeniu unikalnych strategii mediowych), Havas Sport (marketing sportowy) oraz B6 (sieć zajmująca się działaniami  „brand entertainment”).

Po okresie intensywnego wzrostu sieci MPG – obecnej w 93 krajach – podjęto decyzję o  uproszczeniu istniejącej struktury i utworzeniu Havas Media. Będzie ona koordynować dotychczasową działalność sieci, udoskonalając potencjał istniejących jednostek, które dostarczają zintegrowane rozwiązania dla swoich klientów.

„Nasza decyzja odzwierciedla zaangażowanie grupy Havas w dalszy rozwój struktury mediowej. Havas Media jest odpowiedzią na intensywny rozwój sieci MPG i pozostałych agencji. Zmiana ta pozwoli nam na bardziej dynamiczną i elastyczną współpracę z naszymi Klientami. Struktura Havas Media będzie odpowiedzią na zmiany zachodzące na rynku mediowym”, powiedział Alfonso Rodes Vila, CEO of Havas Media.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"