Nowe oblicze COCA-COLI

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od czwartku, 6 marca 2003 roku, Coca-Cola rozpoczęła w całym kraju dystrybucję napoju Coca-Cola w opakowaniach z nową grafiką. Zmiana etykiet polega na przywróceniu elementu fali, która pojawiła się na logo Coca-Coli w 1969 roku, i jednoczesnej jego modyfikacji, zgodnie ze współczesnymi trendami. Nowa grafika od stycznia tego roku wprowadzana jest na całym świecie. W marcu - w Polsce i na Węgrzech.

Wprowadzenie nowej grafiki ma na celu podkreślenie związku Coca-Coli ze zmieniającym się światem i oczekiwaniami konsumentów.

Opakowania z nową grafiką powinny zastąpić obecną ofertę na polskim rynku w ciągu 3-4 tygodni. Najwcześniej pojawią się w dużych miastach i supermarketach.

Coca-Cola jest największym na świecie producentem napojów bezalkoholowych, z których najpopularniejsze to: Coca-Cola, Coca-Cola Light (w niektórych krajach znana jako Diet Coke), Fanta i Sprite. Ponad 50 procent wszystkich napojów orzeźwiających konsumowanych dzisiaj na świecie to produkty Coca-Coli. Składa się na to 240 marek sprzedawanych w 200 krajach. Znak Coca-Cola rozpoznawany jest przez 94 procent całej światowej populacji, w Polsce przez 97 procent. Coca-Cola współpracuje na całym świecie ze 1145 lokalnymi rozlewniami, 3500 hurtownikami i dystrybutorami. Największa na świecie fabryka koncentratu Coca Coli znajduje się w Puerto Rico. Dwa razy w tygodniu, z Old San Juan do USA, wypływa transportowiec wielkości statku pasażerskiego Queen Elisabeth II. Wiezie ładunek koncentratu wystarczający na wyprodukowanie 350 milionów porcji Coca Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"