Nowe oblicze magazynu 'Teleinfo'

Magazyn "Teleinfo" (Migut Media SA) od numeru październikowego zdwutygodnika stanie się miesięcznikiem. Zmieni się również formatpisma, jego szata graficzna, objętość i cena, pojawią się nowedziały. Wydawca zdecydował także o zmianie redaktora naczelnegotytułu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Teleinfo" będzie ukazywać się w formacie 230 mm na 297 mm(dotychczas 210 mm na 285 mm) i w objętości liczącej 64 strony (dotej pory 48). Nowe działy, które wprowadzono do tytułu, to m.in."Fakty i mity",. "Technoring", "Finansowanie IT" i "Telekomunikacjaw biznesie".

Zmiany mają na celu szersze dotarcie do podstawowej grupyczytelników pisma - głównych informatyków zatrudnionych w średnichfirmach oraz instytucjach. Odświeżone "Teleinfo" ma w większymstopniu być pismem poradniczym, podpowiadającym, w jakierozwiązania z obszaru ITC warto inwestować i jaki to może przenieśćefekt biznesowy.

- Chcemy, żeby treści prezentowane na naszych łamach były przedewszystkim użyteczne, pomagały w dokonywaniu wyborów dotyczącychtechnologii dostępnych na rynku - mówi Dariusz Chełstowski, któryzostał nowym redaktorem naczelnym "Teleinfo" (dotychczas pracowałjako wicenaczleny tytułu). Tomasz Garwoła, poprzedni redaktornaczelny pisma, pozostaje w redakcji na stanowisku zastępcyChełstowskiego.

Wydawca zdecydował się także na podniesienie ceny magazynu z 6zł na 7 zł i zwiększenie jego nakładu z 12 tys. egz. do 15-18 tys.egz.

Zmiany w "Teleinfo" będą promowane kampanią na łamach innychtytułów wydawanych przez Migut Media SA.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?