Nowe osoby w wydawnictwie książkowym Grupy ZPR Media

Do zespołu wydawnictwa Harde działającego w ramach grupy medialnej Time SA (Grupa ZPR Media) dołączyły dwie nowe osoby: Kamil Pawłowski i Michał Nowiński.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Nowe osoby w wydawnictwie książkowym Grupy ZPR Media

Kamil Pawłowski objął stanowisko kierownika sprzedaży. Jest on od niemal 20 lat związany zawodowo z branżą wydawniczą. Pracował na różnych stanowiskach w hurtowniach, u dystrybutorów i w wydawnictwach. Przez ostatnie sześć lat piastował funkcję kierownika lub dyrektora handlowego.

W lutym powiększył się również zespół działu marketingu, do którego dołączył Michał Nowiński. Objął stanowisko marketing managera. Z branżą wydawniczą związany jest od ponad sześciu lat. Realizował projekty dla firm wydawniczych, zarządzał kanałami marek w social mediach, pisał teksty, recenzje, prowadził eventy i spotkania z autorami.

– Wzmocnienie struktur Hardego jest spowodowane dynamicznym rozwojem wydawnictwa - zwiększeniem oferty i wolumenów sprzedaży w różnych kanałach dystrybucji. Harde wraz ze swoim imprintem Lekkie ma ambitne plany wydawnicze na bieżący rok dlatego ważne jest dla nas budowanie relacji i efektywna komunikacja z czytelnikami i autorami - mówi Jolanta Liżewska Zyzek, dyrektor operacyjna wydawnictwa Harde.

Wydawnictwo Harde działa w ramach grupy medialnej Time SA, do której należą m.in. tytuły drukowane „Super Express”, „Murator” wraz portalami internetowymi, a także rozgłośnie radiowe - Radio Eska, Eska Rock, Vox FM czy SuperNova oraz internetowe serwisy tematyczne.

 

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały