Nowe pakiety sieci Ad.net

Duże zainteresowanie nową ofertą internetowej sieci reklamowej Ad.net

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od lipca największa polska sieć reklamowa Ad.net oferuje nowe pakiety sprzedażowe w oparciu o wybrane, najlepsze serwisy dostępne w ofercie, które zastąpiły wycofane klasyczne pakiety Run on Category. Ad.net oferuje 7 Pakietów Premium:

TOP 6$TOP MobileTOP NewsroomTOP RMMTOP Szkoła-EdukacjaTOP PanieTOP PanowieTOP Muza

Pakiety zostały stworzone w oparciu o poniższe założenia:- Wykorzystanie najlepszych serwisów sieci Ad.net (marka + zasięg + profil)- Efektywność zasięgowa- Efektywność kosztowa- Konkurencyjność w stosunku do sekcji tematycznych portali i konkurencyjnych serwisów tematycznych- Budowa pakietów w oparciu o rzeczywistą tematykę i badanie gemiusAudience- Realizacja rzeczywistych potrzeb reklamodawców.

-  Pakiet TOP zostały stworzone w oparciu o najpopularniejsze, największe witryny w sieci Adnet i zmodyfikowane (np. zamiast tematyki biznes, która wydawała się zbyt szeroka,TOP 6$ obejmuje tylko serwisy finansowe; zamiast pakietu rozrywka - TOP muza jako lepiej sprofilowany itp). Dodatkowo posiłkowaliśmy się badaniami GA, abyprofil użytkownika pakietu był atrakcyjny dla reklamodawców. Istotna jest także wycena - nie są to pakiety tanie, lecz z założenia droższe, 'ekskluzywne'. W zamian za wyższą cenę reklamodawca otrzymuje spakietowane najlepsze marki oraz zasieg konkurencyjny do sekcji tematycznych portali - mówi nam Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający sieci Adnet.pl.

- Specjalnie unikamy podawania składu pakietów na naszej stronie WWW - to kolejny zabieg chroniący nas przed konkurencją - oczywiście nasi klienciotrzymali szczegółową ofertę - dodał Marek Rusiecki.

Założenia zakupu Pakietów Premium:Minimalne zamówienie: 100 000 emisji dowolnej formy reklamyStandardowa częstotliwość: 1 (możliwość wyboru dowolnej częstotliwości)Dowolne formy reklamy, zgodnie z cennikiem danego pakietuDane ilościowe pochodzą z badania gemiusAudience (kwiecień 2004)

- Mimo okresu wakacyjnego - nowe pakiety cieszą się niesamowitą popularnością i zmiana naszej oferty była słuszna - mówi nam Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający sieci Ad.net.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"