Nowe programy jesienią w Da Vinci Learning

W jesiennej ramówce kanału Da Vinci Learning znajdą się nowe produkcje o charakterze edukacyjnym jak m.in. „Down to Earth”, „Tajemnice Gwiazd Da Vinci” i „Czy wiesz, że?”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Nowe programy jesienią w Da Vinci Learning

Jeszcze w październiku br. na antenie zagoszczą animowane krótkometrażówki, w tym „Down to Earth” - seria krótkich filmów o historii Ziemi czy „Knietzsche” - program z odpowiedziami na wiele pytań, które dzieci zadają dorosłym.

W listopadzie w ramówce pojawią się m.in. „Tajemnice Gwiazd Da Vinci” - seria pokazująca w zabawny sposób sylwetki prezenterów stacji, cykl filmów dokumentalnych „GEOlino” opisujący świat jaki nas otacza i wyjaśniający jego funkcjonowanie oraz „Czy wiesz, że?” - program dostarczający informacji o świecie.

Od tego miesiąca programy z kanału oglądać można za pośrednictwem serwisu internetowego Vimeo. Znaleźć tam można m.in. takie serie jak „Był sobie człowiek”, „Marvi Hammer”, „Kompas czasu” czy „Magija”. Są one dostępne w trzech wersjach językowych: angielskiej, tureckiej i polskiej.

Kanał Da Vinci Learning nadaje w Polsce od 2007 roku. Dociera do 4,5 miliona abonentów poprzez platformy Cyfrowy Polsat i nc+ oraz takie sieci kablowe jak UPC Polska, Multimedia Polska, Toya czy Inea.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu