Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą

Do sprzedaży na całym świecie trafiły nowe puszki piwa Heineken (Grupa Żywiec).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piwo Heineken w nowych puszkach z większą czerwoną gwiazdą

Podczas projektowania nowej puszki postawiono na design i nowoczesność, przełamując dotychczas utarte schematy myślenia o opakowaniach piwnych, na których zazwyczaj odzwierciedla się etykiety z wersji butelkowych. Jak podano w komunikacie, projektanci opakowania sięgnęli po ikoniczne symbole marki: kultową czerwoną gwiazdę, charakterystyczną dla marki zieleń i typografię, tak aby wyeksponować wysoką jakość produktu i wyróżnić  się na sklepowej półce. Intensywną zieleń zestawiono z matową powierzchnią opakowania. Kolor zielony w połączeniu z dużą gwiazdą mają odzwierciedlać świeżość i orzeźwienie.

- Design opakowań od lat jest elementem wyróżniającym Heinekena na tle konkurencji. Naszymi działaniami wyznaczamy trendy, oczywiście nie tylko w sferze opakowań, ale także wszystkich działań kierowanych do naszych konsumentów - mówi Marcin Drożyński, kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec. - Dzięki temu Heineken jest rozpoznawalny na całym świecie, a konsumenci sięgający po nasze piwo mają zawsze gwarancje najwyższej jakości - dodaje.

Grupa Żywiec nie poinformowała, która firma jest autorem nowego designu opakowań Heinekena. Projekt powstał na poziomie globalnym. Zmiana opakowań marki nie będzie komunikowana kampanią w mediach.

Latem w sprzedaży pojawiło się piwo Heineken w limitowanej serii puszek, na których umieszczono wizerunek Jerzego Dudka, ambasadora marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie