Nowe standardy etyczne Fleishman - Hillard

Agencja Fleishman - Hillard wycofuje się ze wspierania politycznych kandydatów i różnych zagadnień wyborczych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dodatkowo Agencja tworzy specjalną linię dla pracowników i wszystkich ludzi związanych z firmą, aby mogli oni anonimowo zgłosić każde "nieetyczne lub budzące wątpliwość zachowanie". Fleishman - Hillard zmieniła także swoją politykę i wprowadziła nowe procedury związane z rejestracją czasu pracy i wystawianiem rachunków swoim klientom.Działania te, a także rozszerzone programy etyczne zostały wprowadzone jako odpowiedź na zarzuty, że "biuro Agencji w Los Angeles kazało płacić swoim klientom za pracę, której tak naprawdę nie wykonali", a także na śledztwo w sprawie stosowania tzw. praktyk "pay for play", polegających na tym, że dzięki darowiznom politycznym Agencja zyskała nowe kontrakty. - Działania te są powtórką, tego, co robiliśmy już w przeszłości. Teraz je tylko nieco udoskonaliliśmy - oświadczył Richard Kline, dyrektor regionalny biura w Los Angeles. - Fleishman od lat jest liderem na rynku, jeśli chodzi o jakość usług i wartości etyczne. Chcemy, aby to było absolutnie jasne, że zależy nam na tej pozycji - dodał. Wszystkie zmiany zostały przedstawione w elektronicznym liście wysłanym do pracowników przez Prezesa Johna Grahama. Napisał on m. in., że firma będzie współpracowała z niezależnym ekspertem ds.etyki, aby "oceniał on etyczne zaangażowanie firmy". Nie ujawniono imienia i nazwiska tego eksperta. Wiadomo tylko, że jest on pracownikiem wydziału jednego z największych amerykańskich uniwersytetów i zakończył już pierwszą fazę kontroli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?