ROZWIŃ

Nowi klienci Ciszewski Public Relations

Telekomunikacja Polska na kolejny rok przedłużyła umowę z agencją Ciszewski Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Telekomunikacja Polska na kolejny rok przedłużyła umowę z agencją Ciszewski Public Relations. Przedmiotem porozumienia jest obsługa z zakresu sponsoringu sportowego. Przypomnijmy, iż Telekomunikacja Polska rozpoczęła współpracę z agencją w 2002 roku. W 2002 roku Telekomunikacja Polska - po raz pierwszy w swej historii - została Sponsorem Generalnym Polskich Reprezentacji Olimpijskich, wspierając naszych zawodników podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City.

W ramach umowy Ciszewski Public Relations będzie wspierać Patronat Turnieju Piłki Nożnej im. Marka Wielgusa Telekomunikacja Polska Cup w zakresie działań logistycznych oraz media relations. Turniej zaliczany jest do największych dziecięcych akcji piłkarskich w Polsce - w dotychczasowych edycjach uczestniczyło ponad 100 tys. dziewcząt i chłopców. Agencja będzie także współuczestniczyć w przygotowaniach Telekomunikacji Polskiej jako Generalnego Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej do Igrzysk Olimpijskich w Atenach oraz koordynować działania w ramach komunikacji PR dla Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej.

Ciszewski Public Relations rozpoczyna jednocześnie współpracę z 4fun.tv. 4fun.tv to rewolucja na rynku mediów, telewizja określana mianem multiscreen, unikalna oferta skierowana zarówno do reklamodawców, jak i do widzów. To telewizja przyszłości, medium idealne dla potrzeb młodej generacji, dające szansę tworzenia, to również doskonała platforma komunikacji marketingowej dla firm, które chcą dotrzeć właśnie do młodej widowni. To projekt, w którym widzowie sami decydują o tym, co będzie się działo na ekranie, mogą wyrażać swoje opinie, komentarze przez 24 godziny na dobę. Do zadań agencji będzie należała obsługa w zakresie komunikacji medialnej.

W gronie klientów znalazła się również firma Kimberly-Clak. W ramach współpracy agencja Ciszewski Public Relations będzie obsługiwała markę Subtelle. Produkty Subtelle kierowane są do kobiet, które cenią sobie wolność i niezależność, a także lubią otaczać się ładnymi przedmiotami. Na linię Subtelle składają się: wkładki higieniczne, tampony oraz podpaski w oryginalnych i bardzo estetycznych opakowaniach, pasujących do każdej kobiecej torebki. Subtelle celebruje kobiecość, która jest niejednoznaczna i pełna kontrastów, a przez to właśnie tak pociągająca.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

Polsat znów szykuje sylwestra w Toruniu. "Raczej się dogadamy"

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

"GQ" trafi na rynek końcem listopada. Kolejne osoby dołączają do redakcji

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X