Nowi klienci Sensors

Agencja public relations Sensors rozpoczęła współpracę z Reader`s Digest, Nestlé Polska, Faurecia, Ministerstwem Infrastruktury oraz Habitat for Humanity

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Reader's Digest powierzyło agencji Sensors PR kompleksową obsługę public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym w szczególności projekty związane z obchodami 10-lecia działalności firmy na polskim rynku. 

Dla koncernu Faurecia, jednego ze światowych liderów w dziedzinie wyposażenia samochodów, Sensors prowadzi działania związane z komunikacją rekrutacyjną. A dla firmy Nestlé Polska Sensors realizuje projekt wizerunkowy dla marki After Eight.

Działania public relations dla Ministerstwa Infrastruktury dotyczyć będą kampanii społecznej na rzecz zapinania pasów bezpieczeństwa, która jest prowadzona  w Polsce przez Euro RSCG Warsaw we współpracy z agencjami ROM oraz LAPAM.

Sensors nieodpłatnie wesprze także Habitat for Humanity - organizację non-profit, która działa w 100 krajach, a jej misją jest pomoc niezamożnym rodzinom w budowie własnego mieszkania. Sensors przygotuje strategię komunikacji kampanii społecznej "Dach nad głową" dotyczącej problemu ukrytej bezdomności w Polsce.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"