Nowość liptona

W lipcu na rynku pojawiły się Herbatki* fukcjonalne marki Lipton

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Great Open House przeprowadziła akcję wspierającą ich sprzedaż w wybranych sieciach hipermarketów na terenie całego kraju. Głównym celem akcji było zapoznanie konsumentów z nowym segmentem herbat.

Polski rynek herbat to przede wszystkim herbaty wspomagające odchudzanie. Istnieje niewiele wariantów zaspokajających inne codzienne potrzeby konsumentów. Poza tym w segmencie funkcjonalnym wciąż nieobecne są marki premium. Jednocześnie sygnały z rynku wskazują na zmieniające się potrzeby konsumenta: potrzeby gotowych, kompleksowych rozwiązań w postaci naturalnych, zdrowych produktów funkcjonalnych.

Ziołowo-owocowe herbatki funkcjonalne marki Lipton to odpowiedź na nowe potrzeby konsumentów. Cztery dostępne warianty: WITALNOŚĆ I ENERGIA o właściwościach łagodnie pobudzających, SPOKOJNA NOC - ułatwiająca zasypianie, ŁAGODNE TRAWIENIE- regulująca proces trawienia, oraz wspomagająca odchudzanie LINIA I HARMONIA to produkty przygotowane w trosce o nasze dobre samopoczucie w ciągu całego dnia; Oferta idealna dla konsumentów dbających o dobrą kondycję fizyczną i psychiczną.

Agencja Great Open House przeprowadziła animacje sprzedaży, podczas których hostessy informowały o składzie i działaniu poszczególnych wariantów herbat, rozdawały ulotki i próbki, zachęcając konsumentów do zakupu promowanych produktów.

Wyniki akcji "Herbaty Funkcjonalne" są na tyle satysfakcjonujące, iż będziemy współpracować z Great Open House przy realizacji innych akcji - powiedział Dariusz Malicki, Bussines Development Specialist w firmie Unilever Polska.

 * Herbatki - napary ziołowe, owocowe oraz ich mieszanki, niezawierające w składzie herbaty czarnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych