Nowy duet szefów kreatywnych w agencji oS3

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej One House. Obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowy duet szefów kreatywnych w agencji oS3

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba odpowiadają za nadzór artystyczny oraz jakość kreatywnych koncepcji tworzonych przez agencję. Kreatywny duet zajmuje się również rozwijaniem działu, w tym podnoszeniem kompetencji zespołu oraz tworzeniem efektywnej struktury organizacyjnej. Ponadto, współpracują z pozostałymi działami agencji, aby zapewnić najwyższej jakości rozwiązania dla klientów.

- Rozpoczęcie współpracy z Jackiem i Piotrkiem to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju kompetencji oS3. Ich obecność w naszym zespole stanowi znaczące wzmocnienie agencji, w której łączymy kreatywno-strategiczne myślenie z nowoczesnymi technologiami. Dzięki ich ogromnemu doświadczeniu możemy jeszcze bardziej kompleksowo i interdyscyplinarnie podchodzić do projektów i obsługi klientów – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba przeszli z agencji Kerris

Jacek Stefanowicz posiada 12-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród kreatywnych, w tym Złotych Mieczy KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złotych Spinaczy oraz statuetek w konkursach IAB MIXX Awards czy Kreatura. Wcześniej związany był z agencjami Kerris i VML, gdzie obsługiwał m.in. takie marki jak Hortex, IKEA, Jan Niezbędny, Lidl, Lisner, Mola, Orange, Samsung, T-Mobile, the:protocol.

Piotr Szkałuba od 14 lat pracuje w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród w konkursach kreatywnych w kraju i za granicą. Wygrał również Young Creatives, trzykrotnie stając na jego podium. Przed dołączeniem do zespołu oS3, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem zarządzał działem kreacji agencji Kerris oraz współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając zespół kilkudziesięciu kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R (obecnie VML).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu