Nowy klient agencji Q&AConsulting

Agencja Q&AConsulting rozpoczęła realizację strategii działań public relations dla IBB Andersia Hotel.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to nowy czterogwiazdkowy  hotelu hiszpańskiej sieci IBB, którego otwarcie planowane jest na wiosnę 2007 r.

Przetarg na całoroczną obsługę budżetu public relations dla ****IBB Andersia Hotel został rozpisany w maju,

„O wyborze Q&AConsulting spośród innych konkurentów zadecydowała spójna i kompleksowa strategia komunikacji dla hotelu, jaką zaproponowała agencja. Bardzo doceniamy to, że Q&AConsulting jako agencja public relations jest dla nas konsultantem w zakresie szeroko pojętych działań wizerunkowych dla Andersia Hotel”– mówi Katarzyna Borucka Asystent Projektu Hotelowego.

Rozpoczęta właśnie kampania public relations obejmie całoroczne działania, których celem jest budowa wizerunku hotelu zgodnie ze strategią stworzoną we współpracy z Q&AConsulting. Agencja jest odpowiedzialna media relations skierowane zarówno do prasy lokalnej jak i ogólnopolskiej, realizację projektów specjalnych, doradztwo w zakresie sponsoringu, lobbing oraz zarządzanie sytuacją kryzysową.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"