ROZWIŃ

Nowy klient Best Image Public Relations

Agencja Best Image Public Relations na początku lutego podpisała umowę z Fundacją Wielkopolskie Wioślarstwo - Komitet Organizacyjny Mistrzostw Świata.

proto.pl
proto.pl
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Obejmuje ona obsługę PR Wioślarskiego Pucharu Świata w Poznaniu. Jak dowiedziała się Redakcja PRoto, do tej pory nie prowadzono profesjonalnych i kompleksowych działań PR na rzecz idei wioślarstwa w Polsce. Przedmiotem umowy są działania public relations związane z Wioślarskim Pucharem Świata w Poznaniu. Główne cele współpracy to promocja wioślarstwa jako sportu powszechnego, a także promocja miasta. Umowa została podpisana do końca czerwca z możliwością jej przedłużenia.

proto.pl
Autor artykułu:
proto.pl
Author widget background
Komentarze (0)
belzebub
6 miesięcy temu

@Obi - „Do miecza może klekac” Kolega doświadczony w temacie??

Mezopotamer
6 miesięcy temu

Klaudia jest piękna, mądra i utalentowana.

Mezopotamer
6 miesięcy temu

Klaudia jest piękna, mądra i utalentowana.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Milion złotych nagród w nowej loterii Play na kartę

Milion złotych nagród w nowej loterii Play na kartę

Cichopek i Kurzajewski w serialu reklamowym sieci Komfort

Cichopek i Kurzajewski w serialu reklamowym sieci Komfort

Lidl startuje z międzynarodową kampanią "To się opłaca" w 31 krajach

Lidl startuje z międzynarodową kampanią "To się opłaca" w 31 krajach

Grażyna Torbicka w nowej odsłonie kampanii "Ekspert Wieku L'Oreal"

Grażyna Torbicka w nowej odsłonie kampanii "Ekspert Wieku L'Oreal"

Jak działa program lojalnościowy InPost? Zbieraj punkty i odbieraj nagrody
Materiał reklamowy

Jak działa program lojalnościowy InPost? Zbieraj punkty i odbieraj nagrody

Justyna Steczkowska ambasadorką marki Pandora

Justyna Steczkowska ambasadorką marki Pandora