Nowy klient Event PR

Bio Cosmetic Sweden nowym klientem Event PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Agencja Event Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Bio Cosmetic Sweden – znanym i cenionym na rynkach europejskich producentem naturalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała. Główna siedziba firmy znajduje się w Höör w Szwecji.

Wiodące marki firmy Bio Cosmetic to: Mildness, Pure Nature, Botanic Garden, Aromatic Flowers oraz Bio Sport, w ofercie których znajdziemy między innymi szampony, odżywki do włosów, lakiery, pianki do ich stylizacji, mydła w płynie, żele pod prysznic, mleczka do ciała oraz dezodoranty. Receptury wszystkich kosmetyków bazują na składnikach naturalnego pochodzenia, takich jak: zioła, aromatyczne owoce, minerały, proteiny i witaminy. Kosmetyki dostępne są na terenie całej Polski w drogeriach oraz w hipermarketach.

Głównym zadaniem agencji, będzie kampania medialna PR – promocja poszczególnych marek w prasie kobiecej oraz poradnikowej - budowa wizerunku tych marek oraz eksponowanie zalet poszczególnych linii kosmetyków.

Komentarze (0)
Jita
6 lat temu

Pracownicy troche odsapna...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pokażą kulisy weekendowego szaleństwa. Polo TV z cyklem o imprezowiczach

Pokażą kulisy weekendowego szaleństwa. Polo TV z cyklem o imprezowiczach

Katalog Hulu już widoczny w polskiej wersji Disney+

Katalog Hulu już widoczny w polskiej wersji Disney+

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika