Nowy klient Event PR

Centrum Medyczne Enel-Med nowym klientem Event PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem nowego roku agencja Event PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem. Jest nim znane warszawskie Centrum Medyczne Enel-Med. Założone w 1993 roku, jest od ponad 10-ciu lat wiodącym dostawcą usług medycznych na stołecznym rynku. Jego oferta skierowana jest do osób indywidualnych oraz firm. Do dzisiaj opieką objętych jest ponad 126 tysięcy pacjentów, z czego ponad 20 tysięcy to uczestnicy programu Enel-Care (program kompleksowej opieki medycznej dla klientów instytucjonalnych). Obecnie w Warszawie funkcjonują 4 oddziały o łącznej powierzchni 4 500 m2, w których znajdują się gabinety: Kliniki Stomatologicznej, Przychodni Specjalistycznych, Zakładu Diagnostyki Obrazowej, Laboratorium Protetycznego czy Oddziału Rehabilitacyjnego. Na terenie całego kraju Centrum świadczy usługi współpracując z siecią ponad 120 Partnerów Medycznych. Dyrektor Generalny i właściciel Centrum Medycznego Enel-Med - Adam Rozwadowski, otrzymał we wrześniu 2003 wyróżnienie w kategorii Menedżera Roku w sektorze Ochrony Zdrowia.

Agencja podpisała całoroczną umowę na kompleksową obsługę PR. Pierwszym zadaniem jest promocja otwarcia kolejnego, piątego już oddziału kliniki. Będzie on miał swą siedzibę w powstającym kompleksie "Blue City" (jest to pierwsze tego typu połączenie: centrum handlowo-usługowe i klinika medyczna). Otwarcie centrum planowane jest na 31 marca 2004 roku. Ponadto agencja będzie na bieżąco doradzać klientowi w sprawach wizerunku oraz prowadzić działania media relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"