Nowy klient Inventive Communication

VIA Technologies klientem Inventive Communication

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Inventive Communication podpisała umowę z firmą VIA Technologies, Inc. dotyczącą wsparcia firmy VIA w Polsce w zakresie działań public relations. Działania obejmują budowanie wizerunku firmy oraz oferowanych przez nią rozwiązań.

"Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą tak innowacyjną i uznaną na rynku rozwiązań komputerowych" powiedział Wojciech Antosiewicz, dyrektor zarządzający Inventive Communication. "Wierzymy, że nasze działania pozwolą ugruntować pozycję firmy na rynku polskim oraz zaprezentować unikalne rozwiązania technologiczne, umożliwią jednocześnie poszerzenie grona zadowolonych partnerów handlowych i klientów."

"Inventive Communication ma ugruntowaną pozycję wśród firm współpracujących z branżą nowych technologii oraz wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie" - powiedział Michał Lisiecki, dyrektor ds. marketingu w regionie Europy. "Doświadczenie oraz pozytywne opinie wśród dziennikarzy zadecydowały o naszym wyborze" - dodał.

Firma VIA Technologies Inc. dołączyła do grona stałych klientów agencji, do których należą między innymi: 3Com, Creative Labs, Ricoh, Haier, Ochnik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"