Nowy klient Mmd Public Relations

The Outlet Company Warsaw Sp. z o.o. i agencja Mmd Public Relations razem.

masz
masz
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

 The Outlet Company Warsaw Sp. z o.o. i agencja Mmd Public Relations Poland Sp. z o.o. poinformowały o rozpoczęciu współpracy w październiku 2005 roku.

Współpraca dotyczy obsługi nowopowstającego centrum Fashion House Outlet Centre w Piasecznie i  obejmować będzie działania w zakresie media relations, promocji nowego centrum outletowego, jak również organizację różnego rodzaju imprez.

Fashion House Outlet Centre w Piasecznie k. Warszawy zostanie otwarty juz 16 listopada.

"Zdecydowaliśmy się na powierzenie obsługi działań PR dla Fashion House Outlet Centre agencji Mmd Public Relations Poland Sp. z o.o. ze względu na profesjonalizm i doświadczenie Mmd w pracy z zakresu usług PR. Jesteśmy pewni, że współpraca z agencją Mmd przyczyni się do sukcesu nowego centrum outletowego i jego popularności wśród klientów"- powiedział Mark Clark z GVA Grimley, firmy zarządzającej centrum.

"Cieszymy się bardzo, iż będziemy pracować dla Fashion House Outlet Centre. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przyczyniła się do zbudowania i umocnienia pozycji  Fashion House Outlet Centre na polskim rynku. Posiadamy wiedzę i doświadczenie niezbędne do osiągnięcia sukcesu nowego centrum i będziemy konsekwentnie do niego dążyć" - powiedział Ian Herbison, General Manager Mmd Public Relations Poland Sp. z o. o.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"