Nowy klient Neuron APR

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z EMPiK.com, internetowym salonem sieci EMPiK.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Neuron został wybrany spośród pięciu agencji zaproszonych do złożenia oferty na kompleksową obsługę komunikacyjną firmy.

W ramach umowy Neuron będzie odpowiedzialny za koordynację kontaktów z mediami oraz za wprowadzenie skutecznych sposobów komunikacji z użytkownikami serwisu EMPiK.com. Umowa przewiduje również projekty specjalne, których celem będzie komunikowanie oferty sklepu w poszczególnych kategoriach produktowych.

Zależało nam na współpracy z agencją, która ma doświadczenie zarówno w obszarze media relations jak i projektów internetowych. Chcieliśmy także, aby była to firma średniej wielkości, ponieważ gwarantuje to duże zaangażowanie w prowadzone projekty – mówi Jacek Kotur, dyrektor EMPiK.com. - Neuron zaproponował kompleksowy program komunikacyjny, dzięki któremu będziemy mogli dotrzeć do naszych klientów ze strategicznymi przekazami.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"