Nowy klient Partner of Promotion

Dynamiczny wzrost Partner of Promotion

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Partner of Promotion będzie nadal współpracować z dotychczasowymi klientami: Rockwool Polska i Söke Polska. Po firmach Philips Polska i Paul Hartmann AG to już cztery nowe kontakty zdobyte przez agencję w 2004 roku. Negocjowane są umowy z czterema kolejnymi firmami, w których Partner of Promotion otrzymała wyłączność na dalsze rozmowy.

- Przełom 2003 i 2004 roku był dla nas to okresem wielu dynamicznych zmian w agencji. Zatrudniliśmy nowych asystentów i account executive, aby wesprzeć dotychczasowy zespół. Ostatnie miesiące to okres bardzo wytężonej pracy. Dlatego cieszymy się, że w tak krótkim czasie, udało się nam pozyskać aż tylu nowych klientów. Tym bardziej, że wszystkie nowe umowy zostały podpisane z firmami, będącymi liderami w swoich branżach - mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.

Z Söke Polska, oddziałem francuskiego koncernu chemicznego Mapa Spontex, oferującym produkty do utrzymania czystości, Partner of Promotion współpracuje już trzeci rok. W 2004 roku działania PR obejmą relacje mediowe, komunikację z partnerami handlowymi oraz launch produktów.

Nową umowę Agencja podpisała także z Rockwool Polska, producentem wyrobów z naturalnej wełny mineralnej, służących jako izolacja w budownictwie i instalacjach technicznych. W zakres obowiązków Agencji wejdzie zarówno PR korporacyjny oraz PR produktów, w tym kompleksowe relacje mediowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych