Nowy klient 'Po prostu PR'

Kawa illy w portfolio agencji 'Po prostu PR'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania agencji będą koncetrowały się głównie na media relations z magazynami lifestylowymi, kobiecymi, branżowymi, a także dekoracji wnętrz.

Planowane akcje skierowane do dziennikarzy często będą wykorzystywały elementy zabawy i rozrywki. Przerwa na illy ma przełamać codzienną rutynę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"