Nowy klient Sinea Plus

Sinea Plus promuje zdrowy styl życia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do grona klientów agencji reklamowej Sinea Plus dołączyła firma Mieczysław Hulewicz, zajmująca się systemem profilaktyki zdrowotnej, ujmująca Polakom lat i kilogramów. W ramach nawiązanej współpracy Agencja zajęła się projektem nowego logotypu firmy (powiązanym ze zmianą nazwy firmy z Eden Mieczysław Hulewicz, na Mieczysław Hulewicz) oraz kreacją i produkcją materiałów BTL, których zadaniem jest  promowanie yogi - doskonałego sposobu na pozytywne myślenie, pozbycie się stresu i odmłodzenie.

Narzędziem wykorzystywanym w promocji jest mailing - zarówno elektroniczny do użytkowników OnetPoczty, jak i tradycyjny - m.in. do klubów fitness.

Adresatem działań są głównie aktywne kobiety powyżej 25 roku życia. Jednocześnie akcja ta zachęca do skorzystania z nadmorskich wczasów z yogą, na które entuzjaści gibkości ciała i ducha mogą pojechać do jednego z ośrodków Mieczysława Hulewicza jesienią.

W najbliższej przyszłości Sinea Plus zajmie się również dalszą zmianą wizualizacji firmy Mieczysław Hulewicz. Zmiany te będą miały na celu przekonanie Polaków, iż aktywny styl życia poprawia stan zdrowia zarówno fizycznego, jak i psychicznego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?