Nowy program lojalnościowy LOT-u

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy program lojalnościowy pod nazwą 'LOT dla Firm'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Za każdy przelot na firmowe konto w programie naliczane są punkty, które następnie można wykorzystać na nagrody. To sposób na motywowanie pracowników lub nagradzanie kontrahentów. W programie zarejestrowanych jest już kilka tysięcy polskich firm.

– Korzyści dla firm z uczestnictwa w programie są oczywiste. Oszczędność czasu i pieniędzy, możliwość motywowania bez dodatkowych nakładów najlepszych pracowników czy zacieśniania partnerskich relacji z kontrahentami i kluczowymi klientami – mówi Dorota Haller, dyrektor Biura marketingu i produktu w PLL LOT. – „LOT dla Firm” daje przedsiębiorcy, o czym warto pamiętać, również możliwość wykorzystania zgromadzonych punktów na wyjazd prywatny np. na wakacje – dodaje.

Punkty za bilety zakupione w Polsce firmy mogą gromadzić za przeloty nie tylko LOT-em, ale również Lufthansą i Austrian. Swoje przystąpienie do programu zapowiedzieli również inni przewoźnicy z sojuszu Star Alliance. Punkty w programie „LOT dla Firm” naliczane są na konto firmy niezależnie od punktów w programie „Miles & More”.

Punkty zebrane w programie wykorzystać można na bilety-nagrody LOT-u lub pozostałych linii uczestniczących w programie, podwyższenie klasy podróży, zamówienie pakietów składających się z przelotu i pobytu w hotelu w wybranych miastach Europy. Otrzymane nagrody można przekazać dowolnej, wybranej osobie – pracownikowi, klientowi, partnerowi w interesach.

– Okazało się, że stworzenie takiego programu 3 lata temu było przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Obecnie postanowiliśmy go całkowicie odnowić. Dzięki uczestnictwu naszych partnerów ze Star Alliance i innych partnerów nielotniczych nowy program jest teraz jeszcze bardziej atrakcyjny i stwarza nawet małym firmom, które korzystają z podróży lotniczych, szansę czerpania z tego wymiernych korzyści – mówi Karina Błotnicka-Bednarek odpowiedzialna za projekt „LOT dla Firm”.

Program skierowany jest do firm, które nie mają podpisanej z LOT-em umowy korporacyjnej. – Jestem przekonana, że „LOT dla Firm” spotka się z ciepłym przyjęciem przedsiębiorców. Po przystąpieniu Polski do UE nasz rynek usług lotniczych został uznany przez IATA za drugi po Chinach pod względem dynamiki rozwoju. Polacy, w tym przedsiębiorcy, podróżują coraz częściej – LOT dla Firm trafia w sedno ich oczekiwań – dodaje Dorota Haller.

Z myślą o programie powstał specjalny serwis internetowy www.lotdlafirm.com, dzięki któremu każdy z uczestników programu może on-line zakupić bilet na połączenia LOT z automatycznym naliczeniem punktów, sprawdzić stan konta oraz historię wszystkich przelotów i transakcji, czy zamówić nagrodę u każdego z partnerów programu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"