ROZWIŃ

Nowy program samplingowy do młodych rodzin

Firma Present-Service S.A. wprowadza od września br. nowy, regularny program samplingowy dla młodych rodzin 'Mam 6 miesięcy'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Jest to pierwszy program w Polsce skierowany do takiej grupy docelowej. Ideą jest przesłanie drogą pocztową (tradycyjny mailing pocztowy) na adres matki bezpłatnego pakietu zawierającego materiały reklamowe o produktach i usługach dla matki, dziecka i całej rodziny. Grupę docelową stanowią rodzice dzieci 6-miesięcznych, mieszkający w miastach. Przesyłka zawierać będzie list informacyjny oraz materiały reklamowe różnych firm: próbki produktów, ulotki, katalogi itp. Dzięki programowi „Mam 6 miesięcy” Present-Service gwarantuje dotarcie do 80% grupy docelowej (dzieci w wieku 6 m-cy), podano  w komunikacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu