Nowy projekt marki Coca-Cola

Rusza ogólnopolski projekt 'Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jego laureaci wniosą polską flagę przed meczem naszej reprezentacji narodowej podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech. Chętni, którzy ukończyli 12, a nie przekroczyli 16 lat, mogą zgłaszać się do konkursu, wysyłając wypełnioną ankietę znajdującą się na stronie http://www.icoke.pl/

– Cieszy nas, że konkurs ma tak szeroki zasięg i wielu nastolatków może wziąć w nim udział – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce.

Przedsięwzięcie ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” to wirtualne rozgrywki piłkarskie przeprowadzane na grze FIFA 06, której producentem jest Electronic Arts  – partner Coca-Cola Poland Services w tym projekcie.

FIFA 06 to pierwsza gra piłkarska z profesjonalnym komentarzem sportowym w polskiej wersji językowej – przygotowanym przez Dariusza Szpakowskiego oraz Włodzimierza Szaranowicza. Nowa opcja gry – FIFA Impreza – umożliwi rozegranie mistrzostw z udziałem wielu graczy w trybie offline.

Wirtualne mecze będą rozgrywane na ekranach kin sieci Multikino i zostaną podzielone na dwa etapy. Pierwszy – na poziomie regionalnym – odbędzie się w dniach 19 – 20 oraz 25 kwietnia br. w sześciu miastach Polski, tj. Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Zabrzu i Krakowie. Finał, wyłaniający sześciu zwycięzców, będzie miał miejsce w Warszawie 9 maja br. Nagrodą główną akcji ”Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” jest wyjazd 6 finalistów na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Niemczech oraz wniesienie polskiej flagi na murawę stadionu przed meczem Polska – Niemcy.

Mamy nadzieję, że to będzie niesamowite przeżycie dla całej zwycięskiej szóstki – tysiące ludzi na stadionie, miliony przed telewizorami na całym świecie, nasza drużyna narodowa tuż obok i polska flaga, którą wnoszą osobiście na środek stadionu. – mówi Mikołaj Ciaś.

Uczestnicy mogą się zgłaszać do 5 kwietnia br.

„Coca-Cola Virtual Cup 2006. Twoja droga do Mundialu” jest jednym z elementów kampanii „Piłka zbliża. Podaj dalej.” prowadzonej od początku marca przez Coca-Coca Poland Services w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Vectra pierwszym operatorem z najszerszym pakietem HBO Max

Vectra pierwszym operatorem z najszerszym pakietem HBO Max

Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal

Francuski rząd zawiesza Shein. W tle skandal

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Zamieszanie wokół książki Karoliny Opolskiej. Przypisy z AI? "Wyjaśniamy nieporozumienie"

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny