Nowy serial z Joanną Brodzik hitem Jedynki

Serial "Dom nad rozlewiskiem", emitowany przez TVP1 w niedzielnewieczory, ogląda średnio 4,5 mln widzów. Po trzech odcinkachJedynka jest liderem rynku wyprzedzając m.in. "Taniec z gwiazdami".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd pierwszyodcinek, który przyciągnął 5,08 mln widzów - kolejne zanotowałyodpowiednio 4,11 i 4,31 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł26,2 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 23,95 proc. wkomercyjnej grupie docelowej. Przed rokiem TVP1 miała mniej widzówi mniejszy udział w rynku.

'Dom nad rozlewiskiem' wygrywa jak dotąd z konkurencją - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl. Drugą pozycję w tym paśmie maTVN nadający "Taniec z gwiazdami" (4,1 mln widzów). Trzecie miejsceprzypada Dwójce z 2,33 mln widzów i 13,56 proc. udziału w rynku("Laskowik i Malicki niedziela wieczór").

Serial oglądają głównie kobiety, osoby powyżej35 roku życia, a także mieszkańcy małych i największych miast.Ponad 15 proc. widzów legitymuje się wyższym wykształceniem.

"Dom nad rozlewiskiem" to opowieść o Małgosi,kobiecie, która traci pracę w agencji reklamowej. Gdy próbyznalezienia nowej nie przynoszą rezultatów, bohaterka decyduje sięna radykalny krok. Opuszcza stolicę i odwiedza mieszkającą naMazurach matkę, z którą od lat nie miała kontaktu. W nowymśrodowisku odzyskuje spokój i zaczyna nowe życie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day